3 RZECZY, KTÓRE WARTO WIEDZIEĆ O DŁUGOPISACH REKLAMOWYCH

długopisy cosmo

Po pierwsze, wybierzmy odpowiedni rodzaj długopisów reklamowych. Jak wiadomo, na rynku można dziś spotkać mnóstwo ich typów – od najprostszych, plastikowych, po eleganckie, metalowe, grawerowane. Ich forma również może być rozmaita – od tradycyjnej, po mocno wyszukaną. Zamawiając długopisy reklamowe, warto dobrać ich rodzaj do grupy docelowej, wśród której będziemy je rozdawać. Jeśli chcemy zrobić podarunek ważnemu kontrahentowi, postawmy na stylowy długopis w ładnym etui. Jeśli natomiast mamy zamiar obdzielić długopisami przechodniów podczas ulicznej akcji promocyjnej, to sprawdzą się zwykłe, kolorowe długopisy z plastiku.

Po drugie, zadbajmy o przejrzyste logo. Długopis jest przedmiotem małych gabarytów, musimy zatem liczyć się z ograniczoną ilością miejsca do zagospodarowania. Motywy graficzne powinny być zatem proste, czytelne, pozbawione dużej ilości detali, które mogłyby zlać się ze sobą, dając nieestetyczny efekt. Nie bez znaczenia jest też dobór odpowiedniej techniki umieszczania logo.

Po trzecie, wykorzystujmy wiele różnorodnych okazji, by je rozdawać. Miejsc i sytuacji, w których możemy promować się poprzez wręczanie ludziom długopisów reklamowych, jest mnóstwo. Warto tu chociażby wspomnieć imprezy branżowe, szkolenia, targi, konferencje. Długopis reklamowy może też służyć jako bonus do zakupu. Dodatkowy upominek, który klient dostaje do nabytego przez siebie produktu, jest zawsze bardzo mile widziany.

Dane adresowe

Newsletter

@daydreamart
DayDreamart.plon
DayDreamart na googleplus
daydreamart.pl