ABY FIRMOWY FANPAGE BYŁ ŻYWYM POLEM RELACJI Z ODBIORCAMI

Jednym ze sposobów na rozkręcenie firmowego fanpage'u jest skorzystanie z usług firmy zajmującej się prowadzeniem profili w mediach społecznościowych. Jeśli jednak uważamy, że sami sobie z tym zadaniem poradzimy, warto poświęcić trochę czasu i odpowiednio się do niego przygotować. Dobrą praktyką jest opracowanie projektu, w którym po pierwsze – sprecyzujemy jakie jest grono odbiorców, do których będziemy kierować nasze wpisy, po drugie – wypunktujemy pola zagadnień, w ramach których będą oscylować przedstawiane przez nas treści. W tym celu warto odpowiedzieć sobie na pytanie – co jako firma mamy do przekazania osobom, które polubiły nasz profil. Jako przedsiębiorcy, lub osoby zajmujące się marketingiem w firmie, zapewne doskonale zdajemy sobie sprawę, jakie są główne atuty firmy, z jaką ofertą występujemy do klienta oraz co może go zaciekawić. Warto wziąć wszystkie te kwestie pod uwagę i stworzyć spis kilku lub kilkunastu pierwszych tematów postów. Warto pamiętać, że postem może być nie tylko tekst, ale i zdjęcie z odpowiednim opisem albo filmik.



Przedstawiając fanom określone treści, warto zachować różnorodność i nawiązywać nie tylko do spraw firmy, ale i całej branży. Istotny jest też sam sposób ukazania tematu. W kreowaniu facebookowych treści liczy się twórcze, błyskotliwe podejście oraz wysoka komunikatywność. Posty mają przecież zachęcać fanów do interakcji...

Dane adresowe

Newsletter

@daydreamart
DayDreamart.plon
DayDreamart na googleplus
daydreamart.pl