APTEKI, GABINETY, KLINIKI – GADŻETY REKLAMOWE W SEKTORZE FARMACEUTYCZNYM I MEDYCZNYM

Gadżety medyczne kupują najczęściej producenci leków, suplementów, sprzętu i akcesoriów medycznych. Produkty te wykorzystywane są podczas eventów biznesowych i spotkań mających na celu nawiązanie relacji z aptekami, przychodniami, gabinetami. Niekiedy gadżety zamawiają też same placówki opieki medycznej lub apteki w celu promocji swojej marki (np. kompaktowe pojemniczki na tabletki lub podręczne termometry sygnowane znakiem firmowym danej kliniki, które rozdaje się pacjentom).

Firmy zajmujące się dystrybucją  farmaceutyków i sprzętu medycznego najczęściej sięgają po przedmioty, które będą miały praktyczne zastosowanie w przychodniach, aptekach, gabinetach czy szpitalach, a jednocześnie będą dobrym polem do prezentacji ich znaku firmowego. Dużym wzięciem cieszą się chusteczki reklamowe, pojemniki na różnego typu akcesoria medyczne, np. na szpatułki lekarskie, plasterki, rękawiczki, a także elementy poligraficzne, np. notesy samoprzylepne, dyspensery do karteczek, receptowniki. Wśród gadżetów medycznych popularne są również zabawne w wymowie przedmioty w kształcie elementów anatomicznych, np. pojemnik na długopisy w kształcie serca, spinacze do dokumentów w kształcie płuc, długopis w kształcie kości oraz antystresy – w kształcie narządów wewnętrznych, a także w kształcie lekarza, pigułki, etc.

Zarówno w przypadku firm farmaceutycznych, jak samych klinik i gabinetów, inwestowanie w gadżety medyczne to dobry ruch marketingowy. Pracownicy aptek czy placówek medycznych z chęcią skorzystają z darmowych przedmiotów, przydatnych w ich codziennej pracy. Natomiast w przypadku pacjenta taki drobny, związany ze zdrowiem przedmiot, na pewno okaże się miłym upominkiem i pacjent tym chętniej do nas wróci.

strony internetowe łódź

Dane adresowe

Newsletter

@daydreamart
DayDreamart.plon
DayDreamart na googleplus
daydreamart.pl