BUDUJEMY FIRMOWY FANPAGE NA FACEBOOKU

O ogromnej mocy, jaka w aspekcie marketingowym drzemie w Facebooku, chyba nikomu nie trzeba przypominać. Jak promować się za pomocą największego portalu społecznościowego? Warto stworzyć firmowy fanpage, na którym będziemy zamieszczać interesujące treści oraz informacje o promocjach, nowościach i ciekawych przedsięwzięciach naszej firmy.

 

Jak zacząć? Pierwsza rzecz, to posiadanie prywatnego profilu na Facebooku. Będzie on kanałem, który umożliwi nam uruchomienie profilu firmowego. Po założeniu strony na Facebooku, należy przejść do jej edycji. Warto zadbać o wypełnienie wszystkich pól, np.  czym się zajmujemy, od kiedy działamy, gdzie działamy, jaki jest nasz adres mailowy, adres strony plus dodatkowe informacje o firmie. Im więcej danych, tym lepiej. Informacje te na pewno okażą się pomocne dla osób zainteresowanych naszą działalnością.

 

Kolejny krok to spersonalizowanie naszego fanpage'a, czyli nadanie mu niepowtarzalnej formy wizualnej.  Powinno znaleźć się tu logo firmy, a ponadto jakaś ciekawa grafika w tle. Teraz pozostaje nam: zacząć zdobywać fanów (tu musimy wykazać się odrobiną cierpliwości, fani będą przybywać cyklicznie) oraz zacząć publikować posty. Najważniejszą zasadą jest zasada regularnej aktywności. Martwy profil, na którym sporadycznie będziemy publikować z całą pewnością nie jest drogą do sukcesu. Systematyczne zamieszczanie interesujących treści, organizowanie konkursów, publikowanie ciekawych materiałów wideo, fotografii, komunikowanie się z fanami – to wszystko na pewno przysporzy nam popularności.

strony internetowe łódź

Dane adresowe

Newsletter

@daydreamart
DayDreamart.plon
DayDreamart na googleplus
daydreamart.pl