CHCESZ WYPROMOWAĆ MAŁĄ FIRMĘ? PUBLIKUJ CIEKAWE FILMY NA YOUTUBE!

Od czego zacząć?
Aby rozpocząć swą przygodę z publikowaniem materiałów wideo na YouTube, należy najpierw uruchomić własny kanał. Już na tym etapie warto wykazać się kreatywnością. YouTube daje możliwość spersonalizowania kanału, np. poprzez dodanie własnego tła, nazwy, opisu, logotypu, itp. Warto to wykorzystać, pomysłowe pod względem wizualnym kanały cieszą się większą popularnością. Na naszym profilu nie powinno też zabraknąć informacji o firmie, linków do naszej strony i profili na portalach społecznościowych oraz odpowiednich tagów. Dodatkowo warto pamiętać, że jeśli profil ma odnieść sukces, nie może świecić pustkami. Należy uzupełniać go regularnie. Możemy też tworzyć własne playlisty, które będą zachętą do oglądania kolejnych naszych filmików.



Co publikować?
Jaka branża, taka treść publikowanych filmów. Pierwsza rzecz, jaką powinniśmy zrobić, to odpowiedzieć sobie na pytanie, do jakiej grupy docelowej chcemy trafić i co może być dla niej najbardziej przydatne, absorbujące, pomocne. W praktyce świetnie sprawdzają się filmiki poradnikowe, instruktaże, pokazy, prezentacje i recenzje produktów, przewodniki. Można też wprowadzić cykl ciekawych reportaży, rozmowy z ekspertami, filmiki z wydarzeń branżowych albo w interesujący sposób zaprezentować, czym zajmuje się nasza firma.

strony internetowe Łódź

Dane adresowe

Newsletter

@daydreamart
DayDreamart.plon
DayDreamart na googleplus
daydreamart.pl