JAK POPRAWIĆ RELACJE Z KLIENTEM?

gadżety reklamowe

Jeśli zależy nam na dobrych relacjach z klientami, warto od czasu do czasu dawać im do zrozumienia, że bardzo cenimy sobie współpracę z nimi. W ten sposób zrobimy dobre wrażenie, a jednocześnie sprawimy, że klient chętniej będzie do nas wracał i że przyjemniej będzie mu się z nami współpracowało. Wręczenie gustownego prezentu sygnowanego logo naszej firmy jest najlepszym sposobem na podkreślenie ważności danej relacji biznesowej.

Kiedy wręczać upominki kontrahentom? Możemy to robić praktycznie na każdym etapie współpracy, na przykład podczas prowadzenia negocjacji, podczas podpisywania kontraktu, albo po zakończeniu współpracy, jako podziękowanie. Dobrym momentem na  wręczanie podarunków klientom jest także okres przedświąteczny. Każdy lubi wtedy dostawać prezenty...

Klientowi na pewno będzie bardzo miło, jeśli otrzyma od nas świąteczny upominek. Jaki to będzie przedmiot, to już zależy od naszej inwencji. Najważniejsze, aby prezent był w dobrym stylu. I wcale nie oznacza to, że musi być z górnej półki cenowej. Ważne, aby nie był to bezwartościowy „bubel”, a coś, co naszemu klientowi naprawdę się przyda, a z drugiej strony coś, co będzie dobrej jakości i gustowne. Święta są okresem wyjątkowym, zatem wymagają także czegoś niecodziennego, jeśli chodzi o podarunki. Pamiętajmy również, aby świąteczny prezent dla kontrahenta był dopasowany do jego wieku i płci. To, co przyda się mężczyźnie w średnim wieku, niekoniecznie będzie stosowne dla młodej kobiety. Warto więc mieć na uwadze, kim jest klient, którego chcemy obdarować. Dobrze dobrany prezent będzie świetnym ukoronowaniem współpracy.

Dane adresowe

Newsletter

@daydreamart
DayDreamart.plon
DayDreamart na googleplus
daydreamart.pl