JAK ZACHĘCIĆ KLIENTA DO ZAKUPU NOWEGO TOWARU?


Ludzie najchętniej kupują to, co wcześniej sami wypróbowali, po czym przekonali się, że produkt spełnił ich oczekiwania. Jeśli jeszcze otrzymają taki artykuł do przetestowania za darmo, tym bardziej przychylnie do jego kupna podejdą. To właśnie dlatego rozdawanie bezpłatnych próbek produktów jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na dobre rezultaty w sprzedaży. Otrzymując miniaturową wersję nowego artykułu za darmo, klient ma szansę przekonać się o jego zaletach na własnej skórze. Jeśli jest to produkt dobrej jakości i jeśli naprawdę okaże się przydatny dla danej osoby, jest bardzo duża szansa, że będzie chciał do niego wrócić i kupi dany produkt w chwili, gdy próbna wersja się skończy.



Rozdawanie bezpłatnych próbek doskonale sprawdza się w branży kosmetycznej, a także branży spożywczej, farmaceutycznej, w branży artykułów biurowych, chemii gospodarczej oraz w kilku innych segmentach biznesowych. Jednak istnieją sektory, w których trudno byłoby stworzyć miniaturowe wersje oferowanych produktów, np. sektor przemysłu ciężkiego czy motoryzacyjny, etc. Jeśli rozdawanie darmowych próbek jest niemożliwe, warto w inny sposób unaocznić klientowi zalety wprowadzanego do oferty produktu, mianowicie – zorganizować prezentację towaru.

Dane adresowe

Newsletter

@daydreamart
DayDreamart.plon
DayDreamart na googleplus
daydreamart.pl