KILKA POMYSŁÓW NA ŚWIĄTECZNO-NOWOROCZNY PREZENT DLA KLIENTA
W biznesie często mamy do czynienia nie tylko z oficjalnymi relacjami między przedsiębiorcą a klientem, czy przedsiębiorcą a kontrahentem, ale również z zacieśnianiem więzi handlowych poprzez mniej formalne relacje, do nawiązania których szczególnie sprzyjającym momentem są na przykład święta Bożego Narodzenia. To znakomita okazja, aby wręczyć drobne upominki naszym pracownikom i powiedzmy najbardziej cenionym klientom czy kontrahentom.
Wydawałoby się, że jeśli chodzi o prezenty, które mają z jednej strony wzmacniać wizerunek naszej firmy, z drugiej promować ją i w ten sposób pozyskiwać nowych klientów, rynek oferuje nam tak wiele możliwości, że nie powinno być problemu z wyborem rodzaju prezentów. Tymczasem bardzo często, kiedy naprawdę zależy nam na czymś ciekawym i oryginalnym, nie mamy żadnego pomysłu.
Oto kilka propozycji, które zrywają z tradycją wręczania akcesoriów biurowych i galanterii skórzanej. Jeśli chodzi o drobne gadżety, mogą to być na przykład świeczki bożonarodzeniowe lub kartki świąteczne z dyskretnym logo firmy, nieco bardziej nietuzinkowy będzie zabawny dziadek do orzechów także ze znakiem firmowym. A może mile zaskoczymy swoich pracowników lub klientów ofiarowując im na przykład czekoladowe telefony lub inne rzeźby wykonane ze słodkiego surowca?
Dla bardzo ważnych klientów możemy zamówić ekskluzywne i bardzo modne ostatnio artykuły AGD z najwyższej półki, w rodzaju zestawu do wina lub whisky, może dzięki temu wzniosą toast za sukces naszej firmy? Obok znanych od dawna, chociaż zawsze mile widzianych koszy upominkowych z luksusowymi winami, słodyczami czy owocami, można przykładowo pokusić się o wartościową, artystycznie oprawioną książkę.