KLIENT W SKLEPIE INTERNETOWYM, CZĘŚĆ 2

Mailing
Podstawową relacją pomiędzy sprzedawcą w e-sklepie a klientem jest relacja mailowa. Już sam fakt, iż internauta co jakiś czas otrzyma od nas maila sprawi, że tak łatwo o nas nie zapomni. Jeśli dodatkowo, poprzez odpowiednio skomponowany temat, zdołamy go zachęcić do otwarcia i przeczytania naszego maila, a potem do podjęcia aktywności – pierwszy krok do sukcesu zrobiony. Pamiętajmy, że maile od sklepów internetowych odgrywają rolę nie tylko informacyjną, ale i reklamową. Treść musi prezentować profity, jakie klient może zyskać, jeśli zdecyduje się skorzystać z oferty. Warto cyklicznie rozsyłać mailing oraz wprowadzić na witrynie opcję newslettera. Dzięki tym dwóm metodom klient zawsze będzie powiadomiony o upustach cenowych, nowościach w sklepie, promocjach, itp. Warto też co jakiś czas przesłać klientom ciekawie zaprojektowany katalog produktowy, folder, e-booka z cennymi wskazówkami dotyczącymi branży, itp.

Aktywność w mediach społecznościowych
Za pośrednictwem firmowego fanpage'a na Facebooku oraz profili w innych mediach społecznościowych możemy regularnie przypominać klientowi o sobie publikując interesujące, chwytliwe wpisy. Najlepiej skupić się na prezentowaniu ciekawych dla użytkownika artykułów, ponadto od czasu do czasu wprowadzać konkursy, informować o promocjach w sklepie, w interesujący sposób prezentować asortyment.

Sprawna obsługa sklepu
Klient z pewnością lepiej nas zapamięta i chętniej do nas wróci, jeśli w trakcie, gdy dokonywał u nas zakupów, był potraktowany szczególnie sympatycznie, fachowo, a transakcja przebiegała bez zarzutu. Zadbajmy więc o nienaganną jakość usług. Sprawnie działające biuro obsługi klienta zawsze jest docenianym aspektem funkcjonowania sklepu internetowego.

Świadomość, że warto do nas wracać
Wytwórzmy w kliencie świadomość, że warto powracać do naszego sklepu. Często wprowadzajmy oferty specjalne, zaproponujmy przesyłkę gratis, długotrwałą gwarancję na produkty, możliwość zwrotu towaru i tym podobne udogodnienia. Dajmy klientowi odczuć, że jest dla nas ważny, zaproponujmy mu konkretne profity, jeśli zgodzi się pozostać z nami na dłużej. Wprowadzajmy programy lojalnościowe – karty stałego klienta, systemy gromadzenia punktów, nagrody za aktywne, częste zakupy...

strony internetowe Łódź

Dane adresowe

Newsletter

@daydreamart
DayDreamart.plon
DayDreamart na googleplus
daydreamart.pl