ZAANGAŻUJ INTERNAUTĘ W FUNKCJONOWANIE TWOJEJ STRONY FIRMOWEJ!

Tworząc stronę firmową, zazwyczaj koncentrujemy się na jej aspektach informacyjnych. Podstrony, takie jak: „oferta”, „o firmie”, „portfolio” czy „cennik” albo nieodłączna „strona główna” są jak najbardziej konieczne, ale oprócz nich warto wprowadzić jakieś urozmaicenie. Niezależnie od tego, czy nasza strona firmowa jest prosta w strukturze czy rozbudowana, dodanie interesujących elementów, czy to tekstowych, graficznych, czy wideo, wpłynie pozytywnie na jej odbiór. Strona firmowa nie musi być stroną sztywną, szablonową, przygotowaną tylko po to, by informować. Odwiedzający lubią, gdy na witrynie coś się dzieje, gdy można coś ciekawego obejrzeć albo przeczytać. Niekiedy sprawdzają się też różnego rodzaju elementy wciągające odwiedzającego do interakcji, np. aplikacje, gry, ankiety, quizy, interaktywne animacje, etc.


Metod na zaangażowanie internauty jest wiele, jednak pamiętajmy o tym, aby prezentowane przez nas materiały były w jakiś sposób związane z branżą, w której działamy. W przypadku firm usługowych, świetnie sprawdzają się podstrony, na których publikowane są pomocne artykuły poradnikowe. Jeśli, dajmy na to, prowadzimy salon kosmetyczny, stwórzmy kącik wskazówek na temat pielęgnacji skóry. Jeśli paramy się usługami remontowymi, stwórzmy poradnik dla samodzielnych majsterkowiczów. Możemy też zaprezentować internautom swoje osiągnięcia w postaci materiałów wideo. Prowadząc na przykład firmę oferującą skoki spadochronowe lub ekstremalną jazdę quadami, umieśćmy filmy dokumentujące tego typu wydarzenia – to świetny sposób na przyciągnięcie klienta.

strony internetowe Łódź

Dane adresowe

Newsletter

@daydreamart
DayDreamart.plon
DayDreamart na googleplus
daydreamart.pl