O CZYM NALEŻY PAMIĘTAĆ WYBIERAJĄC SIĘ NA TARGI BRANŻOWE?
Osią, wokół której skupiać się będą wszystkie podejmowane przez nas akcje na targach będzie nasze stoisko. Odpowiednia jego konstrukcja odgrywa ogromną rolę. Stoisko musi być na tyle atrakcyjne, aby pomogło nam przyciągać potencjalnych klientów. Ciekawa, intrygująca aranżacja to dobry sposób, aby zafrapować przechodzące osoby. Nie bez znaczenia jest też dostępność stolików i krzeseł, czyli miejsc, w których będziemy mogli usiąść z osobą zainteresowaną i zaprezentować jej naszą ofertę. Pamiętajmy też o dobrym wyeksponowaniu produktów, opcjonalnie mogą to być plakaty przedstawiające ofertę. Warto także zwrócić uwagę na wielkość stoiska oraz jego przestronność. W praktyce nie sprawdzają się żadne ciasne „klitki”, w których trudno się poruszać. Klienci zdecydowanie wolą duże, otwarte przestrzenie. Kolejna kwestia to łatwa dostępność materiałów promocyjnych. Warto na ladach, stolikach, stojakach poukładać foldery firmowe, a także katalogi produktowe oraz ulotki i broszurki promocyjne.
![]() |
Aby skutecznie zachęcić uczestników targów do zapoznania się bliżej z naszą ofertą, pamiętajmy o tym, aby dobrze dobrać personel obsługujący stoisko. Najlepiej, jeśli będą to pracownicy firmy. Jeśli zaś do promowania marki czy produktu chcemy zatrudnić osoby z zewnątrz, upewnijmy się, że rzeczywiście będą umiały one przedstawić ofertę naszej firmy we właściwy sposób. Do akcji promocyjnej na targach warto dołączyć rozdawanie gadżetów reklamowych, które zawsze są mile widziane przez odbiorców.
![]() |