Blog
1203Specyfika artykułów sponsorowanych
Pod pojęciem „artykuł sponsorowany” kryje się tekst łączący w sobie zarówno treści informacyjne, jak i reklamowe. Jego charakterystyczną cechą jest to, iż powstaje na zlecenie danej firmy. Taka forma tekstowa ma za zadanie promować jakąś firmę lub produkt, ale nie w sposób prosty i dosłowny, ale na zasadzie oscylowania wokół jakiegoś tematu i jedynie nawiązywania do danej marki lub produktu.
więcej...0903Reklama na YouTube, część 2
Warto rozważyć zamieszczenie reklamy na YouTube ze względu na niskie koszty takiego przedsięwzięcia i równocześnie – ogromny zasięg, a co za tym idzie, szerokie możliwości docierania do potencjalnego klienta. Jakie są główne typy reklam, które proponuje nam ta platforma?
więcej...0803Reklama na YouTube, część 1
Platforma YouTube, czyli najpopularniejszy portal, na którym za darmo można oglądać wszelkiej maści materiały wideo, może być wykorzystana jako sprawne narzędzie reklamy.
więcej...26023 upominki firmowe uwielbiane przez klientów
Prezenty firmowe – mogą wywoływać pozytywne wrażenia albo od razu wędrować do kosza bądź do miejsca, w którym trzymamy niepotrzebne rupiecie. Jest kilka artykułów, które klienci szczególnie lubią otrzymywać.
więcej...2302Prezenty od firmy nie tylko dla biznesowych kontrahentów
Upominki biznesowe? Niemal każdy przedsiębiorca wręcza je swoim kontrahentom. Istnieje jednak jeszcze inna grupa osób, którym od czasu do czasu warto dawać prezenty od firmy. Jest to nasza własna kadra pracownicza.
więcej...