Blog
1902Jak zwiększyć efektywność banera internetowego?
Dlaczego niektóre banery reklamowe, pojawiające się na stronach, powodują, że w nie klikamy, a inne omijamy szerokim łukiem? Co może wpłynąć na skuteczność tej najpowszechniejszej formy reklamy internetowej?
więcej...1602Baner internetowy jako reklama. Warto czy nie warto?
Wyskakujące na stronach internetowych reklamy w postaci dużych banerów wyposażonych w slogany i elementy graficzne, do niedawna były podstawowym narzędziem e-marketingu. Dziś coraz częściej słychać opinie, że taki typ reklamy to już przeżytek. Czy warto inwestować jeszcze w banery internetowe?
więcej...1002Rola mailingu w działaniach marketingowych
W działaniach reklamowych warto wykorzystać siłę, jaka tkwi w e-mail marketingu, czyli w skrócie – w mailingu. Czym wyróżnia się ten marketingowy instrument, co możemy dzięki niemu zyskać oraz dlaczego tak często mylony jest ze spamem?
więcej...0502Promocja produktu w galerii handlowej
Czy dziś, w czasach królowania marketingu internetowego, klasyczne akcje promocyjne mają jeszcze sens? Jak najbardziej. Trzeba tylko obmyślić ciekawą strategię i dopiąć wszystko na ostatni guzik.
więcej...0202O czym należy pamiętać wybierając się na targi branżowe?
Uczestniczenie w targach branżowych to jedno z podstawowych działań marketingowych wykorzystywanych przez firmy. Jeżeli chcemy zdobyć nowych klientów, zbudować relacje z innymi przedstawicielami branży albo wypromować naszą markę lub konkretny produkt, targi są na to doskonałym sposobem.
więcej...