Blog
1509Czy warto utworzyć mobilną wersję strony firmowej?
Mobilne wersje stron internetowych pojawiają się w sieci coraz częściej. Czy ta tendencja podyktowana jest rzeczywistymi oczekiwaniami klientów? Czy warto zdecydować się na posiadanie dodatkowej strony, skierowanej na ruch tworzony przez użytkowników urządzeń mobilnych?
więcej...0709Budowanie wizerunku firmy część 2
W poprzednim wpisie mówiliśmy o ogólnych czynnikach mających wpływ na kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Dziś skoncentrujemy się na wizerunku w internecie – czyli w medium odgrywającym dla nowoczesnych firm kluczową rolę marketingową.
więcej...0109Budowanie wizerunku firmy część 1
Prowadzisz firmę? Zastanawiasz się, czy potencjalni i obecni klienci odbierają ją właśnie w taki sposób, w jaki byś sobie tego życzył? Sprawdź, jakie elementy mogą przyczynić się do wykreowania pozytywnego wizerunku Twojego przedsiębiorstwa.
2808Trafiony i efektowny upominek reklamowy
Upominek od firmy, który odróżnia się od tych najbardziej konwencjonalnych, to doskonała metoda na to, aby odbiorca dobrze nas zapamiętał. Jak zaskakiwać poprzez gadżet reklamowy?
więcej...1808Czy tradycyjna reklama ma jeszcze rację bytu?
W związku z ogromną ekspansją reklamy w świecie internetu, powstaje wiele opinii, iż standardowe jej formy są już zupełnie nieopłacalne. Czy tradycyjna reklama może być dziś skuteczna?