Blog

0406Poznawaj upodobania klientów! (część 1)
file-obraz011[769].jpg

Nie od dziś wiadomo, że konsument podąża za panującymi trendami. Dotyczy to wszystkich kupowanych przez niego towarów – ciuchów, elementów wystroju wnętrz, kosmetyków, elektroniki, a nawet żywności (np. zakupy według panującej mody na żywność ekologiczną)...

więcej...
3105Przychodzi przedstawiciel handlowy do klienta... (część 2)
file-obraz007a[773].jpg

Jak być efektywnym przedstawicielem handlowym? Cechy charakteru wymienione w poprzednim poście z pewnością w sporym stopniu mogą pomóc zrealizować ten cel. Jednak jest to dopiero początek... Aby osiągać dobre rezultaty w sprzedaży bezpośredniej, należy poznać jej wszystkie tajniki. Na co w szczególności warto zwrócić uwagę?

więcej...
2805Przychodzi przedstawiciel handlowy do klienta... (część 1)
file-obraz007[774].jpg

Nieoczekiwane wizyty osobników, chcących za wszelką cenę sprzedać różnej maści towary, przeważnie nie są mile widziane, a nawet bywają bardzo irytujące. Nie oznacza to jednak, że działanie marketingowe w formie bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem jest całkowicie skazane na porażkę. Gdzie tkwi tajemnica sukcesu przedstawicieli handlowych?

więcej...
2505Program lojalnościowy, który działa.
file-obraz002[779].jpg

Celem programu lojalnościowego jest zawiązanie trwałych relacji z klientami. W praktyce bywa różnie – niektóre z takich programów rzeczywiście dają satysfakcjonujące efekty, inne nie. Na jakie czynniki warto zwracać uwagę organizując system lojalnościowy?

więcej...
2005Program lojalnościowy – metoda na utrzymanie stałej relacji z klientem
file-obraz001[780].jpg

Jak wkraść się w łaski klienta? Można zaproponować mu program lojalnościowy. Dowiedz się więcej na temat tej sprawdzonej formy marketingowej!

więcej...

Dane adresowe

Newsletter

@daydreamart
DayDreamart.plon
DayDreamart na googleplus
daydreamart.pl