Blog
0406Poznawaj upodobania klientów! (część 1)
Nie od dziś wiadomo, że konsument podąża za panującymi trendami. Dotyczy to wszystkich kupowanych przez niego towarów – ciuchów, elementów wystroju wnętrz, kosmetyków, elektroniki, a nawet żywności (np. zakupy według panującej mody na żywność ekologiczną)...
więcej...3105Przychodzi przedstawiciel handlowy do klienta... (część 2)
Jak być efektywnym przedstawicielem handlowym? Cechy charakteru wymienione w poprzednim poście z pewnością w sporym stopniu mogą pomóc zrealizować ten cel. Jednak jest to dopiero początek... Aby osiągać dobre rezultaty w sprzedaży bezpośredniej, należy poznać jej wszystkie tajniki. Na co w szczególności warto zwrócić uwagę?
więcej...2805Przychodzi przedstawiciel handlowy do klienta... (część 1)
Nieoczekiwane wizyty osobników, chcących za wszelką cenę sprzedać różnej maści towary, przeważnie nie są mile widziane, a nawet bywają bardzo irytujące. Nie oznacza to jednak, że działanie marketingowe w formie bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem jest całkowicie skazane na porażkę. Gdzie tkwi tajemnica sukcesu przedstawicieli handlowych?
więcej...2505Program lojalnościowy, który działa.
Celem programu lojalnościowego jest zawiązanie trwałych relacji z klientami. W praktyce bywa różnie – niektóre z takich programów rzeczywiście dają satysfakcjonujące efekty, inne nie. Na jakie czynniki warto zwracać uwagę organizując system lojalnościowy?
więcej...2005Program lojalnościowy – metoda na utrzymanie stałej relacji z klientem
Jak wkraść się w łaski klienta? Można zaproponować mu program lojalnościowy. Dowiedz się więcej na temat tej sprawdzonej formy marketingowej!
więcej...