Blog
1505Klient w sklepie internetowym, część 2
Jak skutecznie wpisać się w świadomość klienta? Co zrobić, żeby zechciał znów dokonywać zakupów u nas?
więcej...1105Klient w sklepie internetowym, część 1
Prowadzenie sklepu internetowego wymaga nieustannych zabiegów marketingowych, jeżeli nie chcemy zniknąć w głębokim oceanie konkurencji. Pamiętajmy, że oprócz naszego sklepu klient ma do wyboru dziesiątki innych o podobnym charakterze. Jak sprawić, by przychodził właśnie do nas?
więcej...0505Zaangażuj internautę w funkcjonowanie twojej strony firmowej!
Jeśli internauci, odwiedzając naszą stronę firmową, nie ograniczają się do wejścia i szybkiego jej opuszczenia, ale z ciekawością zaczynają przeglądać jej zawartość, to znakomicie! Połowa sukcesu za nami. Teraz pozostaje namówić potencjalnego klienta do skorzystania z oferty. Skupmy się jednak na tym pierwszym kroku. Jak zatrzymać internautę na stronie firmowej?
więcej...2904Startujesz ze sklepem internetowym? Sprawdź, jak się promować!
Jeśli postanowiłeś spróbować swoich sił na rynku e-commerce i uruchomiłeś sklep internetowy, stoisz przed zadaniem przeskoczenia konkurencji i efektywnego zaistnienia w świadomości konsumenta. Oto kilka pomysłów na promocję sklepu online.
więcej...2404Chcesz wypromować małą firmę? Publikuj ciekawe filmy na YouTube!
W poprzednich postach poruszaliśmy temat reklamy na YouTube, jednak nie jest to jedyny sposób na wykorzystanie tej popularnej platformy do działań marketingowych. Szukając sposobów na promowanie marki, warto pomyśleć o publikowaniu własnych filmików na YouTube.
więcej...