Blog
20045 okazji, w których warto stosować obniżki cenowe
Jeśli sprzedaż w Twojej firmie stanęła w martwym punkcie, za pomocą obniżek cenowych możesz nakłonić klienta do kupna danego towaru lub usługi. Oto 5 okazji, w których warto stosować rabaty.
więcej...1404Szukasz efektywnych metod marketingowych? Wydaj e-book!
Zastanawiasz się, jak zwiększyć potencjał sprzedażowy? Używaj nie tylko tradycyjnych metod promocyjnych, ale i niszowych form marketingowych. Zobacz, jak skutecznie zainteresować potencjalnych klientów swoim biznesem!
więcej...1004Prezentacja produktu w formie katalogu
Dobrze zaprojektowany katalog prezentujący klientowi to, co mamy mu do zaproponowania, jest bardzo ważnym czynnikiem prowadzącym do zwiększenia sprzedaży. Jak powinien być skonstruowany katalog produktów? W jakiej formie go stworzyć – wirtualnej, czy papierowej?
więcej...0704Telemarketing – nie tylko w korporacjach cz. 2
Co oprócz predyspozycji osobistych może wpłynąć na skuteczność telemarketera? Stosując kilka prostych wskazówek, można zwiększyć szansę sprzedania produktu lub usługi przez telefon.
więcej...0304Telemarketing – nie tylko w korporacjach cz. 1
Termin „telemarketing” większości osób kojarzy się z przedsięwzięciem sprzedażowym należącym do sektora dużych firm i koncernów. Tymczasem, można zastosować to narzędzie również na małą skalę. Nawet w przypadku mikroprzedsiębiorstw telemarketing może stanowić dobrą formę pozyskiwania klienta.
więcej...