Blog
3003Poszerzamy działania marketingowe, czyli tradycyjna reklama w prasie
A może warto urozmaicić działania marketingowe, które koncentrują się na nowoczesnych mediach i zwrócić się do najstarszego i najbardziej tradycyjnego środka przekazu, jakim jest prasa?
więcej...2603O reklamie radiowej, część 2
Kolejna część naszego artykułu na temat rekalmy radiowej. Zapraszamy
więcej...2203O reklamie radiowej, część 1
Reklama w radiu to jedna z najpopularniejszych form promocji produktu, usługi lub marki. Czym powinny charakteryzować się spoty radiowe? Jakie są ich plusy i minusy? Czy w ogóle warto sięgać po reklamę w radio?
więcej...1803Aby firmowy fanpage był żywym polem relacji z odbiorcami
Wiele firm decyduje się na stworzenie fanpage'u na Facebooku, po czym okazuje się, że tak naprawdę nie ma się kto nim zająć, nie wiadomo, co publikować, o czym pisać, jak zjednywać fanów... W efekcie profil jest praktycznie martwy i nie przynosi żadnych korzyści marketingowych.
więcej...1503Jak zachęcić klienta do zakupu nowego towaru?
Kiedy wprowadzamy do palety produktowej nowe artykuły, na ogół musi minąć trochę czasu, aby osiągnąć satysfakcjonujące wyniki sprzedaży. Jak sprawić, aby klient chętniej i szybciej zaczął kupować nasze nowości ofertowe? Jak przekonać go do nabycia nowego towaru?
więcej...