PROGRAM LOJALNOŚCIOWY – METODA NA UTRZYMANIE STAŁEJ RELACJI Z KLIENTEM

strony internetowe łódź

Dobrze opracowany program lojalnościowy przynosi obopólne korzyści – klient otrzymuje atrakcyjną ofertę specjalną, a przedsiębiorca regularnie gości go w swoich progach, sprzedając mu kolejne produkty lub usługi. Programy lojalnościowe skłaniają klienta do ponownego skorzystania z oferty firmy, ponieważ równocześnie z każdą wizytą i z każdym kupionym produktem lub usługą, przybliża się perspektywa otrzymania czegoś za darmo albo osiągnięcia innego profitu. Ułożenie dobrego systemu lojalnościowego jest zadaniem stosunkowo trudnym. Należy przeanalizować wiele czynników, sprecyzować, do jakiej grupy klientów chcemy trafić, zaplanować działania od A do Z, itp. Dopiero mocno uściślony, dobry projekt może przynieść spodziewane efekty.

Co jako przedsiębiorcy możemy zyskać, decydując się na wprowadzenie programu lojalnościowego? Przede wszystkim, możemy w ten sposób zbudować zaufanie u klientów, zwiększyć obroty firmy oraz wyprzedzić konkurencyjne przedsiębiorstwa. Załóżmy, że nasza oferta usługowa lub produktowa jest taka sama, jak w przypadku dziesiątek pokrewnych firm. Klient przyjdzie do nas, a nie do kogoś innego, ponieważ kupując u nas będzie miał zapewnioną atrakcyjną nagrodę.

Kolejną zaletą programów lojalnościowych jest pozytywne oddziaływanie na wizerunek marki. Udostępniając atrakcyjne systemy nagradzania, udowadniamy, że jesteśmy poważną, renomowaną firmą, która dba o relacje ze swoimi klientami, traktuje ich jak partnerów i docenia fakt, że korzystają z naszych usług.

Dane adresowe

Newsletter

@daydreamart
DayDreamart.plon
DayDreamart na googleplus
daydreamart.pl