PROMOCJA PRODUKTU W GALERII HANDLOWEJ

Jeśli zależy nam na zdobyciu nowych klientów oraz skutecznej reklamie produktu, warto zorganizować interesującą promocję. Akcja powinna być zrealizowana w obleganym miejscu, w którym dodatkowo ludzie koncentrują się na kupowaniu i wypatrywaniu okazji. Optymalna będzie tu galeria handlowa. Obok miejsca, nie bez znaczenia jest też czas akcji. Najlepiej, aby była to pora, kiedy w galerii znajduje się jak najwięcej osób, a więc godziny popołudniowe i wczesny wieczór.

 

Naszym zadaniem będzie zaintrygowanie jak największej rzeszy osób. Musimy zaprezentować nasz towar z jak najlepszej strony i przekonać potencjalnego klienta, jak bardzo wiele może zyskać, jeśli zdecyduje się na kupno. Nie bez znaczenia jest tu pewna doza perswazji, którą powinniśmy się wykazać w czasie akcji. Nie należy jednak w tej kwestii przesadzić. Jeśli będziemy zbyt nachalni, możemy tylko zniechęcić ludzi. Przekonujmy z umiarem! Przedstawiając uczestnikom promocji walory naszego towaru, pamiętajmy, by w sposób namacalny mogli się o nich przekonać. W zależności od rodzaju towaru, który sprzedajemy, może to być degustacja, samodzielne wypróbowanie danego sprzętu, jazda próbna, itp.

 

Aby namówić ludzi, żeby w ogóle zechcieli wziąć udział w promocji, warto we frapujący, wyszukany sposób zorganizować stoisko. Świetnym pomysłem będzie też zorganizowanie loterii lub konkursu. Ludzie lubią konkursy. Wiedząc, że mogą coś wygrać, na pewno chętnie przyłączą się do naszej akcji.

Promocje

Dane adresowe

Newsletter

@daydreamart
DayDreamart.plon
DayDreamart na googleplus
daydreamart.pl