SZUKASZ EFEKTYWNYCH METOD MARKETINGOWYCH? WYDAJ E-BOOK!

Jedną z metod na wzbudzenie zainteresowania wśród potencjalnych klientów jest publikacja e-booka, poradnika lub broszury branżowej, w której znalazłaby się porcja praktycznej i ciekawej wiedzy na temat związany z sektorem, w którym funkcjonuje nasza firma. Metoda może być bardzo skuteczna, o ile zdołamy stworzyć taką treść i zaprezentować ją w takiej formie, aby rzeczywiście byłą atrakcyjną lekturą.

Jak napisać dobrego e-booka branżowego? Bez względu na sektor, w którym funkcjonuje nasze przedsiębiorstwo, wiadomości zaprezentowane w e-booku powinny być przystępne dla odbiorcy. Nie ma tu miejsca na toporne czy zawikłane treści, podczas czytania których odbiorca bardziej poczułby się zmęczony lekturą, zagubiony i znudzony, aniżeli zaciekawiony. Lekki język to podstawa. Treść powinna być łatwa i przyjemna w odbiorze, choćby nawet zawierać musiała dużo sformułowań technicznych. Niemałą rolę odgrywa również warstwa formalna e-booka. Postawmy na czcionkę sporej wielkości – znacznie lepiej się wtedy czyta. Układ tekstu powinien być przejrzysty, rozdziały i podrozdziały dość krótkie, nie zapominajmy też o stosowaniu wypunktowań oraz elementów graficznych, opcjonalnie fotografii.

Aby branżowy e-book odniósł sukces, przekaz w nim zawarty musi być klarowny, prosty, a jednocześnie interesujący. Obmyślając treść naszego e-poradnika zastanówmy się więc, jakie wiadomości mogłyby przydać się czytelnikowi. Jeżeli prowadzimy salon z wyposażeniem wnętrz, zaprezentujmy ciekawe informacje i wskazówki z zakresu aranżacji mieszkań. Jeśli paramy się sprzedażą designerskich ciuchów, stwórzmy poradnik na temat modnych stylizacji. Liczy się dobry pomysł oraz pomocna dla odbiorcy treść.

gadżety reklamowe łódź gadżety reklamowe łódź

Dane adresowe

Newsletter

@daydreamart
DayDreamart.plon
DayDreamart na googleplus
daydreamart.pl