TELEMARKETING – NIE TYLKO W KORPORACJACH CZ. 1
Telefoniczne oferty od banków, operatorów sieci komórkowych, towarzystw ubezpieczeniowych, dostawców telewizji i internetu – każdy z nas zna je doskonale z autopsji. Posiadając mikro- lub małe przedsiębiorstwo, warto zastanowić się nad wprowadzeniem marketingu telefonicznego we własnej firmie. Jego zaletą jest to, iż możemy porozmawiać z potencjalnym klientem bezpośrednio, zachęcić go werbalnie do skorzystania z naszych usług. Nie musimy przy tym składać mu wizyty osobiście, co byłoby bardzo czasochłonnym przedsięwzięciem. W ten sposób w szybkim czasie można porozmawiać ze stosunkowo dużą grupą osób. Warto też nadmienić, że marketing telefoniczny sprzyja weryfikacji potrzeb konsumenta. W ten sposób można realnie ocenić panujące tendencje i upodobania klientów, a potem wykorzystać tę wiedzę w konstruowaniu oferty produktowej.
Jeśli chcemy rozpocząć działania telemarketingowe w firmie, najpierw należy zastanowić się, czy chcemy zatrudnić własnego telemarketera, czy raczej skorzystać z usług zewnętrznego call center. Zasadniczo każda z tych dwóch opcji ma swoje plusy i minusy. Korzystanie z usług firm outsourcingowych co prawda staje się coraz bardziej popularne, ale niekiedy warto zatrudnić własnego telemarketera...