ZALETY ZAMIESZCZANIA OFERT NA PORTALACH OGŁOSZENIOWYCH (CZĘŚĆ 1)
Zerowe lub minimalne koszty
Podstawowym atutem reklamowania się na większości portali ogłoszeniowych jest to, że możemy zamieścić na nich ofertę całkowicie za darmo. Na stronach ogłoszeniowych zazwyczaj istnieje również opcja ogłoszeń specjalnych, wyróżnionych, w ramach których za niewielką opłatą (około 10-20 zł na tydzień lub około 30-40 zł na miesiąc) nasze ogłoszenie staje się dużo lepiej widoczne dla oglądających. Szczególnie, jeśli działamy w branży, w której panuje spora konkurencja, warto z opcji odpłatnej skorzystać. Na pewno nie obciąży zanadto firmowego budżetu, a nasze ogłoszenie będzie zajmować przez cały czas jedną z czołowych lokat na początku strony w danej kategorii usług, co zapewne przyczyni się do zwielokrotnienia wyświetleń i zainteresowania naszą ofertą.
Duży zasięg
Portale ogłoszeniowe są bardzo chętnie odwiedzane, ponieważ znaczna część internautów wychodzi z założenia, że właśnie w takich miejscach można znaleźć najciekawsze i najbardziej przystępne oferty. Najlepiej oczywiście wybierać te najpopularniejsze serwisy, jak na przykład Gumtree.pl, Gratka.pl czy Olx.pl, choć również na mniejszych warto pozostawiać po sobie ślad. Serwisy regionalne będą szczególnie przydatne dla firm świadczących usługi tylko w konkretnej lokalizacji, np. danym mieście, dzielnicy czy gminie. Natomiast firmom nastawionym na klienta ogólnopolskiego oraz firmom działającym w sektorze internetowym nie zaszkodzi promowanie się we wszystkich najważniejszych serwisach krajowych. Warto też korzystać z miejsc typowo związanych z danym sektorem, np. z działów ogłoszeń na forach tematycznych i z branżowych serwisów ogłoszeniowych.
O kolejnych plusach zamieszczania ofert w serwisach ogłoszeniowych przeczytasz w następnym poście, zapraszamy!!!