ZALETY ZAMIESZCZANIA OFERT NA PORTALACH OGŁOSZENIOWYCH (CZĘŚĆ 2)
Łatwa, szybka obsługa
Jeśli ktoś nie ma czasu na skomplikowane działania marketingowe, a chciałby jednocześnie zaprezentować się internautom ze swoją ofertą firmową, serwisy ogłoszeniowe są bardzo dobrym rozwiązaniem. Zamieszczanie ogłoszeń nie należy do długotrwałych, mozolnych działań, wygenerowanie jednego anonsu zajmie nam najwyżej kilka minut. Jeśli w przyszłości będziemy chcieli zmodyfikować treść ogłoszenia, zmiany wykonamy podobnie szybko i bezproblemowo. Odświeżanie ogłoszeń również odbywa się za pomocą jednego kliknięcia. Nieco dłużej powinniśmy popracować zaś nad samą treścią ogłoszenia. Tekst powinien być tak skomponowany, aby jak najlepiej trafiał do potencjalnego klienta – nie za krótki i nie za długi, prezentujący konkretne informacje na temat oferty, a zarazem ukazujący profity, które klient może zyskać. Jeśli sami nie potrafimy stworzyć tekstu ogłoszeniowego, możemy skorzystać z usług copywritera. Nie zapomnijmy też o zamieszczeniu zdjęć – oferty z fotografiami cieszą się dużo większym zainteresowaniem.
Popularyzacja marki
Pojawiając się regularnie w serwisach ogłoszeniowych, budujemy swój internetowy wizerunek, nawet gdy nie posiadamy jeszcze firmowej strony. Pamiętajmy, że istnienie w sieci to dla nowoczesnego biznesu podstawa. Ogłaszanie się w znanych portalach to dobry sposób na zaistnienie w świadomości potencjalnych odbiorców naszych usług. Plusem portali ogłoszeniowych jest to, że dają spore możliwości edycji ogłoszenia, co warto wykorzystać w aspekcie promowania własnej marki. Do anonsu możemy dodać atrakcyjne, dobrej jakości fotografie, ciekawe grafiki i elementy wizerunkowe, takie jak logo firmy. Odpowiednio spersonalizowane, napisane i wyróżnione ogłoszenia mogą przyczynić się do wzrostu wyników sprzedażowych, a jednocześnie podnieść renomę firmy.